اوقات فراغت

سرگرمی

اوقات فراغت

سرگرمی

joke time

دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج!!

www.sms4u.ir

دوستت دارم اما نه به اندازه ی بارون ، چون یه روز بند میاد . دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف ، چون یه روز آب می شه . دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل ، چون یه روز پژمرده می شه . دوستت دارم به اندازه ی دنیا ، چون هیچ وقت تموم نمی شه !

زندگی مثل یه جاده است ، من و تو مسافراشیم ، قدر لحظه ها رو بدونیم ، ممکنه فردا نباشیم .

www.sms4u.ir

اینگونه باش:شاد اما دلسوز...ساده اما زیبا...مصمم اما بی خیال...متواض ع اما سربلند...مهر بان اما جدی...سبز اما بی ریا...عاشق اما عاقل.

www.sms4u.ir

با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف در جهنم بودی خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند.

www.sms4u.ir

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

www.sms4u.ir

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست و دلم بس تنگ است بی خیالی سپر هر درد است باز هم می خندم آن قدر می خندم که غم از روی رود

www.sms4u.ir

شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی... سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد نیز تو خاموش شوی

www.sms4u.ir

میدونی فرق لبخند تو با لبخند من چیه ؟ تو وقتی شادی میخندی،من وقتی تو شادی میخندم

www.sms4u.ir

به همه لبخند بزن اما با یک نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به یک نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت همیشه برای یه نفر باشد

www.sms4u.ir

در دنیای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ولی در دنیای بزرگتر ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم بازنده است

www.sms4u.ir

براش بنویس دوستت دارم آخه میدونی.آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفها شونو از یاد میبرن ولی یه نوشته ، به این سادگیها پاک شدنی نیست.اگرچه پاره کرد

قزوینیه جلو آینه لخت میشه ۰۰۰۰ خودشو میبینه، میگه: یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم!

 

-------------------

ترکه میخواسته بچش رو نصیحت کنه! میگه چند سالته؟ میگه 16 سال میگه : خاک بر سرت الان هم سن سالات 30 سالشونه

---------------------

رشتیه بچه دار نمیشده میره دکتر..... دکتر بهش میگه محلتون رو عوض کنید

------------------------------

من یه لیوان چای داغ رو به تو ترجیح می دم . چون چای فقط زبونم رو می سوزونه . ولی تو دلمو

--------------------

-@ این یه نافه

.

.

.

.

.

.

. . . . . . بی تربیت...پایین تر از ناف دنبال چی می گردی؟؟!!

 

-------------------------

اگه گفتی پنجشنبه شب بعد از ساعت 12 چی میشه؟هاهاهاها خوب جمعه دیگه!

----------------------

 

ترکه سوار یه خره عکس میگیره. عکس رو میفرسته برای مادرش، زیر عکسه مینویسه: سلام بر ننم، بالایی منم

---------------------

اون چیه که آقایون در میارن و خانوم ها میخورن؟فکر بد نکن یه لوقمه نون حلاله

 

--------------------

چرا وقتی می خوایم بریم توی رویا چشمامونو مبیندیم؟...

وقتی می خوایم گریه کنیم...
وقتی می خوایم فکر کنیم...
وقتی می خوایم تصور کنیم...
وقتی می خوایم کسی رو ببوسیم...

به این دلیل که قشنگ ترین چیز های توی دنیا قابل دیدن نیستن

----------------------

 

وقتی خدا تو رو سمت یه پرتگاه هدایت می کنه ۲ هدف داره :

یا می خواد از پشت بگیرتت

یا پرواز یادت بده .....

-------------------------------

ترکه ناراحت بود می‌پرسن چی‌شده؟ می‌گه : دیشب که شب اول

 عروسیم بود بعد از SEX از روی عادت 3000تومن به زنم دادم ، اونم 500

 تومنشو برگردوند !

---------------------------

 

به ترکه میگن اذون بگو میگه همه چیز با یک نگاه شروع شد

----------------------------

 

رشتیه میره خونه می بینه یکی پیش خانومشه می گه تو کی هستی میگه خلبانم اینجا سقوط کردم میگم ریدم توی این ارتش,دیروز هم دو تا غواص تو حموم بودن

---------------------------

 

به ترکه میگن گوزیدن روزه رو باطل میکنه؟
میگه: والا نمیدونم، اما فکر کنم ازش لذت ببریم باطل کنه دیگه

------------------------------

 

ترکه میرسه به یه هیئت, از یکی جلو در میپرسه, آقا اینها این تو چی کار میکنن؟
یارو میگه: اینها ده روز سینه میزنن!
ترکه میگه: ای بابا, ایلده کنترات بده 3 روزه میزنیم

 

------------------------------------

 Taraf Azmayesh AIDS Mide...Javab + Miad !!

Mige Ajab Zamoonei Shode !! Adam Be Dastaye Khodesham Nemitoone Etemad Kone !!

--------------------

Taraf Aroosi Mikone...

Shabe Aroosi Dadashe Taraf Mishine Poshte Dare Otaghe Aro0os!!

Migan: Chera injaei To?!

Mige: Babam Khodesh Goft Bad Az Dadashet Nobate Toe

 

+ نوشته شده توسط دوستان در دوشنبه سی و یکم اردیبهشت 1386 و ساعت 1:21 بعد از ظهر | 3 نظر

دیگه نمیگم نظر بده چون دیگه مطمئن شدم هرکی میاد اینجا با معرفته و نظر میده!!

www.sms4u.ir

دوستت دارم اما نه به اندازه ی بارون ، چون یه روز بند میاد . دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف ، چون یه روز آب می شه . دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل ، چون یه روز پژمرده می شه . دوستت دارم به اندازه ی دنیا ، چون هیچ وقت تموم نمی شه !

www.sms4u.ir

دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج!!

www.sms4u.ir

زندگی مثل یه جاده است ، من و تو مسافراشیم ، قدر لحظه ها رو بدونیم ، ممکنه فردا نباشیم .

www.sms4u.ir

اینگونه باش:شاد اما دلسوز...ساده اما زیبا...مصمم اما بی خیال...متواض ع اما سربلند...مهر بان اما جدی...سبز اما بی ریا...عاشق اما عاقل.

www.sms4u.ir

با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف در جهنم بودی خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند.

www.sms4u.ir

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

www.sms4u.ir

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست و دلم بس تنگ است بی خیالی سپر هر درد است باز هم می خندم آن قدر می خندم که غم از روی رود

www.sms4u.ir

شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی... سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد نیز تو خاموش شوی

www.sms4u.ir

میدونی فرق لبخند تو با لبخند من چیه ؟ تو وقتی شادی میخندی،من وقتی تو شادی میخندم

www.sms4u.ir

به همه لبخند بزن اما با یک نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به یک نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت همیشه برای یه نفر باشد

www.sms4u.ir

در دنیای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ولی در دنیای بزرگتر ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم بازنده است

www.sms4u.ir

براش بنویس دوستت دارم آخه میدونی.آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفها شونو از یاد میبرن ولی یه نوشته ، به این سادگیها پاک شدنی نیست.اگرچه پاره کرد

قزوینیه جلو آینه لخت میشه ۰۰۰۰ خودشو میبینه، میگه: یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم!

 

-------------------

ترکه میخواسته بچش رو نصیحت کنه! میگه چند سالته؟ میگه 16 سال میگه : خاک بر سرت الان هم سن سالات 30 سالشونه

---------------------

رشتیه بچه دار نمیشده میره دکتر..... دکتر بهش میگه محلتون رو عوض کنید

------------------------------

من یه لیوان چای داغ رو به تو ترجیح می دم . چون چای فقط زبونم رو می سوزونه . ولی تو دلمو

--------------------

-@ این یه نافه

.

.

.

.

.

.

. . . . . . بی تربیت...پایین تر از ناف دنبال چی می گردی؟؟!!

 

-------------------------

اگه گفتی پنجشنبه شب بعد از ساعت 12 چی میشه؟هاهاهاها خوب جمعه دیگه!

----------------------

 

ترکه سوار یه خره عکس میگیره. عکس رو میفرسته برای مادرش، زیر عکسه مینویسه: سلام بر ننم، بالایی منم

---------------------

اون چیه که آقایون در میارن و خانوم ها میخورن؟فکر بد نکن یه لوقمه نون حلاله

 

--------------------

چرا وقتی می خوایم بریم توی رویا چشمامونو مبیندیم؟...

وقتی می خوایم گریه کنیم...
وقتی می خوایم فکر کنیم...
وقتی می خوایم تصور کنیم...
وقتی می خوایم کسی رو ببوسیم...

به این دلیل که قشنگ ترین چیز های توی دنیا قابل دیدن نیستن

----------------------

 

وقتی خدا تو رو سمت یه پرتگاه هدایت می کنه ۲ هدف داره :

یا می خواد از پشت بگیرتت

یا پرواز یادت بده .....

-------------------------------

ترکه ناراحت بود می‌پرسن چی‌شده؟ می‌گه : دیشب که شب اول

 عروسیم بود بعد از SEX از روی عادت 3000تومن به زنم دادم ، اونم 500

 تومنشو برگردوند !

---------------------------

 

به ترکه میگن اذون بگو میگه همه چیز با یک نگاه شروع شد

----------------------------

 

رشتیه میره خونه می بینه یکی پیش خانومشه می گه تو کی هستی میگه خلبانم اینجا سقوط کردم میگم ریدم توی این ارتش,دیروز هم دو تا غواص تو حموم بودن

---------------------------

 

به ترکه میگن گوزیدن روزه رو باطل میکنه؟
میگه: والا نمیدونم، اما فکر کنم ازش لذت ببریم باطل کنه دیگه

------------------------------

 

ترکه میرسه به یه هیئت, از یکی جلو در میپرسه, آقا اینها این تو چی کار میکنن؟
یارو میگه: اینها ده روز سینه میزنن!
ترکه میگه: ای بابا, ایلده کنترات بده 3 روزه میزنیم

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد